مدیریت مشتریان

ثبت فرایندها، مشاهده‌ی جزئیات شرکت‌ها، ثبت تماس و نمایش تاریخچه‌ی ارتباطات در یک فضا. شما می‌توانید مشتریان خود را خیلی ساده، مدیریت کنید.

گروه‌بندی مشتریان

کسب و کارهای موفق با توجه به درک نیازهای بازار و مشتریان رشد می‌کنند. یکی از بهترین روش‌های کسب و کار برای هدف گذاری بهتر مشتریان، تقسیم‌بندی بازار است. به طور ساده، تقسیم بازار یک فرایند تشخیص است که اجازه‌ی شناسایی نیازهای جامعه‌ی آماری مشتریان خاص را به کسب و کارها می‌دهد. کسب وکارها با توجه به این دانش، قادر به بهبود سرویس‌های خود هستند که موجب پاسخ به نیازهای کاربران می‌شود.

شخصی‌سازی محتوا

بازاریابی شخصی، اجرای راهکار‌هایی است که شرکت‌ها برای دریافت محتوا، از طریق جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها، با استفاده از تکنولوژی اتوماسیون انجام می‌دهند. هدف شخصی‌سازی بازاریابی، جذب مشتریان از طریق ارتباط انفرادی با هر مشتری است.

کمپین‌های خودکار

اتوماسیون بازاریابی مانع انجام وظایف تکراری بازاریابان و افزایش خودکار سود برندها می‌شود. برندهای پیشرو، از اتوماسیون اداری بازاریابی برای پیشرفت خود استفاده می‌کند. ۷۷ درصد از مدیران ارشد بازاریابی در شرکت‌های بزرگ از اتوماسیون بازاریابی استفاده می‌کنند.

ویژگی‌ها

ساختار یافته

ارتباطات چندکاناله

شخصی‌سازی محتوا

امتیازدهی به مشتریان

ایمیل مارکتینگ

قالب ساز داخلی

رهگیری کاربران

صفحه و فرم‌ ساز

تبادل اطلاعات با منابع خارجی

مارکتینگ کاربر محور

پروفایل پویا

گزارش و تخصیص

امروز ثبت نام کنید و تجربه‌ی جدید با سِگمنتی‌نو را آغاز کنید.

۳۰ روز رایگان در هر قرارداد، هدیه‌ی ما به شماست.